Blog

Gravatar

Tosielämän (kauhu)tarina Autotalo Laakkosen kanssa asioimisesta, Episode 2.2

Mar 9

Written by: Ilpo Juvander
3/9/2007 3:41 PM  RssIcon

 Ja taas, tarina jatkuu.

Onhan kyllä BMW:lla toimitusajat, 7 päivää kestää tulla Saksasta osat.

Viimeistä lausetta en kyllä ymmärrä, jos osa on tilattu maanantaina, mitenkäs se seitsemän päivää on kulunut sitten jo saman päivän perjantaina... taitaa olla eri ajantaju kuin muille...

 

-----Original Message-----
From: Jukka Korpinen [mailto:jukka.korpinen@laakkonen.fi]
Sent: Friday, March 09, 2007 10:38 AM
To: Ilpo Juvander
Cc: Willy Lundqvist
Subject: VL: Yhteydenotto www-sivuilta

Hei ja kiitos palautteesta vaikkakin onkin ikävä kuulla, että autonne huolto on viivästynyt. Autonnehan saapui tänne 2.3 ja jouduimme tilaamaan siihen varaosia tehtaalta. Tilaus tehtiin heti maanantaina koska perjantain tilausaika on mennyt umpeen. Normaali olosuhteissa olisimme saaneet osan keskiviikoksi mutta autoonne kyseistä osaa ei ollut Ruotsin varastossa joten se siirrettiin automaattisesti Saksan tilaukseen. Toimitus Saksasta kestää 7 päivää ja varaosien toimitus aikataulu johtuu meistä riippumista syistä. Keskiviikkona autonne oli jo työn alla koska yritimme nopeuttaa korjausprosessia ja irrottaa osan jo etukäteen jotta olisimme saaneet auton mahdollisimman nopeasti Teille. Yhteydenpidostamme olen erittäin pahoillani ja se ei vastaa toimintatapaamme. Mahdollisuuksien mukaan yritämme saada autonne Teillä vielä tänään ja olemme yhteydessä vielä tänään Teihin. 

Ystävällisin terveisin
Jukka Korpinen
Huoltopäällikkö
Veljekset Laakkonen Oy
Luomannotko 7, 02200 Espoo
Suora (09) 5407 4537
GSM 0400 437 766
Telefax (09) 455 3851
jukka.korpinen@laakkonen.fi
www.laakkonen.fi

Tags:
Categories:
Location: Blogs Parent Separator Ilpo Juvander